Thursday, 12 November 2015

Paling Meriah!!

Assalammualaikum dan selamat pagi youalls.

Ada yang wasap tetengah malam pukul 2-3 pagi. Tak boleh tidor ler tuuuu. Wasap nak tanya design mana paling cantik.. Amboiiii sampai terkebil kebil stress mikir corelle ye.

Yelah Mira, stress sangat khennn. Meh kak ton share gambor. 

Pada mata kak ton, ni lah antara design yang paling meriah. Memang tak jemu nengok. Kak ton pon suke tau. Bang aji selalu jeling kat kak ton. Semua design berkenan, dah tu penuh rumah nak letak corelle untuk diri sendiri. Dah ler kalau nak corelle kena beli 2 set! Banyak tak banyak ada sampai 50 designs! Tak beratus ratus pinggan corelle kak ton untuk pakai sendiri?! 

Jadi untuk puas kan hati semua orang. Bang aji suke kosong, kak ton suka bunga, anak suka lines.. Haaa pakai ikut suka!! Tak payah mikir nak seragam. Orang datang baru pakai seragam.. Sila jangan tiru kak ton. Stail orang kampung, asal dan aje. Kak ton tak kisah. Kampung at heart gitu.

Kalau youalls berkenan, sila wasap kak ton cecepat. Design yang kak ton up harini semua antara anak dara paling laku. Kalau lambat, kongpem gigit jari! Mira, udah ler kebil kebil. Beli aje lah mira. Gerenti malam ni boleh tidor!

Meh kontek kak ton. Nombor macam biasa 012-2727 504

Assalammualaikum dan selamat berhari jumaat!


















































2 comments:

  1. Besarnya iklan dekat citarasawan wah ! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kena lah besorr baru orang nampak..hehehe

      Delete