Monday 19 October 2015

Alhamdulillah.. Stock baru dah sampai!! Lompat tinggi tinggi sebab hepi nau!!!















Assalammualaikum dan selamat pagi laling laling semua tak lupe untuk abang hensem lagi sado dan hakak hakak comey.

Alhamdulillah akhirnya anak anak angkat kak ton sampai jugak kat rumah. Lama diorang duk dalam kontena datang dari Amerika. Alhamdulillah. Design hopkoz comey comey, cun melecun dan cantik cantik.

Tapi kak ton nak mintak mahap dan menyusun sepuluh jari sebab kesemua cik kak-cik kak kita ni hantaran dah naik. Yelah duit kita kan jatuh teruk. Duit us dollar makin tinggi. Semua benda terlibat. Dari setat membeli, membayo cukai, shipping dari amerika ke malaysia, cukai kat malaysia dan kos pengangkutan kat malaysia dari port ke rumah. Kesemua nya terpaksa di naikkan.

Gambo ni aje yang ada. Masa diorang ngantor kak ton keje. Suruh la bang aji amek gambo. Biasalah orang laki ni mana rajin nak amek gambo. Amek ikut dan aje. Kak ton suruh la lori lori tu parking sebaring senang nak bergambor. Bang aji malas nak layan kak ton. Nyampah tau.. Di ambik nye gambo lori depan rumah ajeee.

Laling laling tunggu ye update kak ton untuk design corelle. Masih dalam proses menyusun kat atas rak. Pastu nak mekap mekap sikit corelle ni pakai lipstik kasik youalls nengok cantik.

Ok youalls. Terima kasih. Assalammualaikum




No comments:

Post a Comment